Office Manager

Ben jij die gemotiveerde collega waar wij naar op zoek zijn? Wij bieden een aangename werkomgeving in het centrum van Grimbergen in een modern kantoor met voldoende parkeergelegenheid, flexibele werkuren en enthousiaste collega's.

Office Manager

Als Office Manager neem je de administratieve en organisatorische kant van het architectenbureau ter harte. Je biedt ondersteuning aan ons team van 10 architecten, interieurarchitecten en assistent-architecten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, aannemers en andere partijen.

TAKENPAKKET

Je polyvalent takenpakket ziet er als volgt uit:

• Je bent verantwoordelijk voor het onthaal zowel telefonisch als face-to-face.

• Je maakt nieuwe dossiers aan.

• Je maakt offertes en contractvoorstellen op en volgt deze op.

• Je maakt kandidatuurstellingen op voor openbare en private aanbestedingen.

• Je maakt de financiële planning van een dossier en volgt deze gedurende het hele traject op in overleg met de projectarchitect(en).

• Je maakt facturen en volgt de betalingen op.

• Je geeft uitgaande en inkomende facturen in een boekhoudprogramma in en staat het extern boekhoudkantoor bij in de verwerking ervan.

• Je geeft betalingen in.

• Je beheert de personeelszaken (ingeven prestaties bij en contact houden met het sociaal bureau, verwerking van de loonsopgaves, verlof, verzekeringen,…).

• Je beheert de administratieve kant van het wagenpark.

• Je staat in voor de logistiek van het kantoor.

PROFIEL

Je beschikt over een secundair A2-diploma.

• Je bent pas afgestudeerd of beschikt over een gelijkaardige ervaring.

• Je beheerst het Nederlands en Frans zeer goed, je kan je ook uitdrukken in het Engels.

• Je beschikt over een goede basiskennis van MS Office (Word, Outlook, Excel).

• Je bent een punctuele teamplayer.

• Je communiceert open en op een professionele manier.

• Kennis van Indesign is een pluspunt.

AANBOD

Wij zijn gevestigd in het hart van Grimbergen. Als Office Manager kan je rekenen op een gevarieerde en uitdagende job. Je komt terecht in ons team van 11 personen. Je uurrooster is bij voorkeur voltijds maar deeltijds is bespreekbaar. In ruil voor je inzet en flexibiliteit ontvang je een marktconform salaris aangevuld met maaltijdcheques en een vergoeding voor woonwerkverkeer. Er is voldoende parkeergelegenheid achteraan het gebouw en er bevindt zich ook een bushalte op 100m afstand.

Contacteer ons op 02/270 45 25 of stuur je cv en motivatie naar info@gg-architecten.be .

Contact

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x